roliana
Enjoy some chatter, make new friends, or join a club

Re: ♥ `Nyuu's Avatar Advice Hangout || OPEN!

#13363538
@`Nyuu YEAH! this theme is very dark and unrolilike, it's so different I think that's another reason I'm so hesitant to Roli 3.0 o: thanks for that epiphany lol
annnddd would you like to peek at this one avatar I was working on before the crash? :eyes:

Re: ♥ `Nyuu's Avatar Advice Hangout || OPEN!

#13363554
I definitely need a light pastel color when I'm on roli, otherwise I just feel drained and like I'm not supposed to be there or something, idk it's just not the right vibe
ok lemme see if I can figure out how to do this :thinking:

Re: ♥ `Nyuu's Avatar Advice Hangout || OPEN!

#13363557
::*:・゚’,。・:*:・゚’

Sameee i need a very bright theme for me to be happy~
If it's too dark i get very depressed, this is too dark but i'm managing at the moment lol

Sure! does it not work like you're used to do it?

Re: ♥ `Nyuu's Avatar Advice Hangout || OPEN!

#13363566
yes exactly! I hope they get some lighter options soon o3o;

that's not it, it's just that the avatar doesn't show up in the avatar maker cause it's mostly items from the newer items, so I can only see it when I make it my primary avatar o:
here it is
Image

Re: ♥ `Nyuu's Avatar Advice Hangout || OPEN!

#13363574
ahhh that's good news :smile:

yay glad you love it ; u; any suggestions?
I can't decide if she should have shoes or not, but I also don't have any shoes for that base..
should I use the thin legs or the legs with the raised heel?

Re: ♥ `Nyuu's Avatar Advice Hangout || OPEN!

#13363577
::*:・゚’,。・:*:・゚’

Well with these legs it looks like she's flying/floating, i think that looks very nice but you could always try different legs, i guess! Apart from that i don't know what else to change, it looks pretty much perfect :heart_eyes:

Re: ♥ `Nyuu's Avatar Advice Hangout || OPEN!

#13363582
lol yay it's perfect~ <3 oh, I am thinking about adding more nature in the back so it's less sky and pool and more forest in between the sky and pool o: I'm just worried about overcrowding it o:
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 46
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

Oh? what quest is this? btw, i have a free raffle[…]

lol that's fine...c; i'm always on and off anyway.[…]

pfffft yeahhhh Frey would know since she coded the[…]

I hope your friend gets better Nova o: […]

Help us keep Roliana alive and running!